アフィリエイト・ポータルネット ホーム

アフィリエイト・コミュニティ

チャット中のユーザー

ログイン

ユーザ名:

パスワード:

パスワード紛失

新規登録

オンライン状況

51 人のユーザが現在オンラインです。 (31 人のユーザが フォーラム一覧 を参照しています。)

登録ユーザ: 1
ゲスト: 50

ezusyho, もっと...

kijkt naar de prikborden van andere

Banning
(一人前)
投稿日時: 2018-7-12 16:50
De mensen om je heen halen misschien niet het hele ding. Ja, je gaat hardlopen, je traint en Nike Air Vapormax Damen probeert fitter of dunner te worden - dat begrijpen ze. Maar ze mogen niet 'snappen' wat hardlopen voor jou wordt - omdat er mensen zijn die rennen en dan zijn er lopers. Het verschil heeft niets te maken met hoe ver of hoe hard je loopt, maar met je houding ertegen.

Als hardlopen is verdwenen van iets dat je doet naar iets waar je over bent, en je weet niemand, dan kan je praten over gespletenheden, hydratatie en schokken, vrees niet - er is een plek waar je naartoe kunt en het wordt internet genoemd. Duik dieper dan de foto's van kittens en je zult veel hardlopers vinden die dezelfde dingen willen weten als jij.

Voor het verbinden met andere hardlopers, het horen van je favoriete atleten of het volgen van je favoriete merken en races om af en toe een freebie te krijgen, is twitter waar het is. Het is gemakkelijk om andere hardlopers te vinden die dezelfde races doen als jij, aanbevelingen voor kit of races krijgen om te proberen en te ondersteunen wanneer de training niet helemaal verloopt volgens de planning.

Als je me volgt op Twitter, weet je dat ik meer dan 140 tekens zo inspirerend kan zijn als ik als er duizenden worden gegeven. Waarom slechts twee dagen geleden ik Nike Air Max Thea Hombre dit juweeltje heb getweet: "Ik ben dronken maar heb een hardloopset aan. Ik weet niet of dat het beter of slechter maakt. Dat zijn slechts de feiten van vandaag. "Soms tweeter ik ook terwijl ik nuchter ben.

Ja, je bent misschien op Facebook, maar laat je het werken voor je lopende ambities? Als je Facebook-feed vol zit met foto's van je vrienden, baby's (niet leuk) en mensen met wie je ooit naar school bent geweest, maar nooit spreekt over opscheppen over hun nieuwe auto / huis / vriendje - dan moet je dingen een beetje vermengen.

Begin met het 'leuk vinden' van dingen die je leuk vindt. Dingen die een bepaalde motivatie in je stream zullen brengen - merken zoals Nike Running UK of Marathon Talk zijn een goede plek om te beginnen. Je krijgt motivatie en de kans om deel te nemen aan een debat. En nu kun je me zelfs volgen op Facebook, Asics Gel Lyte 5 Donna waar ik je veel zweterige foto's van mezelf kan beloven.

Het vrij nieuwe kind op het sociale media-blok, Pinterest is een online prikbord. Je kijkt naar de prikborden van andere mensen en 're-pin'-foto's die je leuk vindt. Daar vind je veel visuele motivatie voor hardlopers, foto's van kit om over te kwijlen, gezonde recepten en een paar mooi ontworpen hardloopmantra's.

Het nadeel van het doornemen van het 'health and fitness'-gebied van Pinterest zijn de ongezonde beelden die als inspiratie zijn ge?nspireerd door mensen die het lichaam mooi vinden. Vermijd die en het is vrij goed. Ik kan niet garanderen 'hoe je keiharde buikspieren krijgt in 10 minuten' of foto's van spijkerachtige minniespelden op mijn bord. Dus bekijk het hier.

Yahoo!リスティング広告
igosso似顔絵アバター

誰でもできる!ブログで簡単!アフィリエイト

アフィリエイトに役立つ本

このランキングは、当サイトのどのページにリンクしていただいても反映されるようになっています。
アクセス解析

このページの先頭へ戻る