アフィリエイト・ポータルネット ホーム

アフィリエイト・コミュニティ

チャット中のユーザー

ログイン

ユーザ名:

パスワード:

パスワード紛失

新規登録

オンライン状況

27 人のユーザが現在オンラインです。 (12 人のユーザが フォーラム一覧 を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 27

もっと...

laat dan de lengte

Banning
(長老)
投稿日時: 2018-8-10 16:35
Vooral met deze afschuwelijke winter die we hebben !! Je krijgt extra punten voor Nike Air Max Command Uomo 5 uur in een polaire vortex! ?? Wat is je favoriete onderdeel van een fitte moeder zijn?

Het is dat fit zijn me de energie geeft om de dag door te blijven. Het kan vermoeiend zijn om na drie dagen werken thuis te komen voor drie kinderen, maar als je in goede conditie bent, maakt het dat veel gemakkelijker.

En ben je een fit gezin? Heb je het gevoel dat je inzet voor je gezondheid en conditie je kinderen heeft be?nvloed?

Ik wou dat mijn kinderen betere eters waren. Ik moedig ze vaak aan om nieuwe dingen te proberen. Ik vind het leuk om te denken dat ik hen een goed voorbeeld geef, en hopelijk zal het op een dag verdwijnen. Met oefening zijn ze er helemaal over, ze vragen altijd of ze samen met mij naar de sportschool kunnen komen en ze vragen me altijd om ze in te schrijven voor het rennen van races.

Het is duidelijk dat Nike Air Force 1 Damen je fitheid en doelen een belangrijk onderdeel uitmaken van wie je bent - ik vind het geweldig dat je actief bleef, ongeacht het gewicht dat je was, terwijl je terugkwam van het hebben van drie kinderen.

Ik denk dat ik in een notendop altijd fit ben geweest, maar tijdens mijn jaren van het hebben van baby's, enigszins dicht bij elkaar, had ik zoveel gewicht gewonnen. Maar ik laat de gewichtstoename mijn fitness nooit belemmeren. En hoewel ik een gezonde eter was, waren mijn hormonen zo in de war dat ik steeds maar aankwam en doorging. (Het was zeer frustrerend.) Tot de prachtige dag ontmoette ik mijn voedingsdeskundige en zij legde uit hoe bepaald voedsel mijn lichaam be?nvloedde. En dat bracht me naar waar ik nu ben. Phew!

Heel erg bedankt voor het delen van je verhaal op Fit Mama Friday vandaag, Maricha! Je ziet er fantastisch Adidas Yeezy Boost 350 Mujer en gezond uit en ik hoop dat je dit jaar een bal hebt die meedoet aan al je races!

Bekijk alstublieft de non-profit waar Maricha voor werkt, Only Make Believe! Het is een geweldige organisatie, toegewijd om het leven van zieke kinderen een beetje vrolijker te maken.

Mijn babyjongen wordt deze week twee. TWEE!! Het voelt tegelijkertijd als een paar maanden en tien jaar geleden dat we Romein in ons leven verwelkomden. Hoewel hij altijd mijn kleine baby zal zijn, is hij nu een volleerde peuter - het valt niet te ontkennen hoe veel hij is opgegroeid. (Voorbeeld: hij antwoordt eigenlijk op 'Monkey'. Ik maak geen grapje.)

En vandaag doe ik mee aan een ander soort feest - Lindsay organiseert een Pinterest-feest op haar blog. Ik heb vijf berichten samengesteld die ik graag op Pinterest zou willen vastzetten en delen (je kunt Nike Air Max Presto Mujer me hier op Pinterest volgen) en ik zal ook veel berichten van andere deelnemende bloggers bekijken en pinnen! Ga naar The Lean Green Bean om de volledige ronde van alle bloggers en hun favoriete berichten te zien! Deze koppelingen zijn een geweldige manier om nieuwe, geweldige blogs te vinden.

Intervallen kunnen ook snelheidswerk, herhalingen, fartlek, herhalingen of intervaltraining worden genoemd. Wanneer je op weg gaat naar je run, zijn er segmenten van de run die in een sneller tempo worden uitgevoerd, met 'herstel'-tijd na elk voorgeschreven segment (meestal langzaam joggen of lopen). Intervallen zijn meestal gebaseerd op afstand, maar kunnen gebaseerd zijn op tijd met een minder gestructureerde training. Als u 'interval' ziet, verwijst het woord eigenlijk naar de duur van de hersteltijd. In de meeste trainingsgidsen Adidas Zx Flux Hombre wordt echter het woordinterval toegepast voor de 'herhaling', het snelst lopende segment van de training.

Waarom intervallen uitvoeren?
Het opnemen van intervallen in je hardlooptraining is een geweldig idee, vooral voor hardlopers die vastzitten in een sleur en mensen die hun tijd willen verbeteren. Intervaltraining kan je hardloopvorm verbeteren, het uithoudingsvermogen verbeteren en Vo2 max verbeteren (hoewel dit laatste meer afhankelijk is van genetica, dus er zal altijd een 'absoluut' zijn als het gaat om je Vo2 max). Voor het geval je verdwaald bent - Vo2 max is de hoogste snelheid waarmee je lichaam zuurstof naar je spieren kan transporteren om voor activiteit te gebruiken. Kortom, hoe hoger uw Vo2 max, hoe hoger uw cardiovasculaire conditie! ??

Mentaal, intervallen vergroten uw vermogen om harder te hardlopen en hebben Adidas Zx Flux Donna een bijkomend voordeel van het maken van uw normale tempo, of uw racetempo, lijken eenvoudiger in vergelijking.

Welke lengte-intervallen moet ik uitvoeren?
Als je aan het trainen bent voor een race, laat dan de lengte van je race jouw gids zijn. Over het algemeen geldt: hoe langer de race, hoe langer je intervallen. Natuurlijk zijn er veel factoren die meespelen, zoals je huidige conditie, de intensiteit van je trainingsplan, de duur van je training en waar je bent in je plan. Als u niet vertrouwd bent met intervallen, zou ik het volgende gebruiken als een leidraad voor beginners voor de duur van intervallen

Yahoo!リスティング広告
igosso似顔絵アバター

誰でもできる!ブログで簡単!アフィリエイト

アフィリエイトに役立つ本

このランキングは、当サイトのどのページにリンクしていただいても反映されるようになっています。
アクセス解析

このページの先頭へ戻る