アフィリエイト・ポータルネット ホーム

アフィリエイト・コミュニティ

チャット中のユーザー

ログイン

ユーザ名:

パスワード:

パスワード紛失

新規登録

オンライン状況

51 人のユーザが現在オンラインです。 (30 人のユーザが フォーラム一覧 を参照しています。)

登録ユーザ: 1
ゲスト: 50

vanhealsing, もっと...

arbres avec des citations

Banning
(長老)
投稿日時: 2020-1-19 10:41
Het is een probleem waarmee ouders tegenwoordig in het hele land worden geconfronteerd. Kinderen brengen hun tijd liever binnenshuis door, met hun vingers vast aan hun smartphones, vastgelijmd aan de tv, en oren afgestemd op hun iPod dan hun tijd buitenshuis door te brengen. Voorheen waren de straten vol met kinderen die Wiffle-bal speelden, kickball en basketbal. Over het algemeen zijn de enige games die kinderen weten te spelen degene die Adidas Nmd Femme] doorschijnen op hun 50 ″ LCD-tv's. Dus toen we de vraag "Hé kinderen, gaan hardlopen?" Tegenkomen, zou het geen verrassing moeten zijn als je in het beste geval een enthousiaste blik op je problemen krijgt. Als ouders zijn wij verantwoordelijk voor de gezondheid en het welzijn van onze kinderen. We zijn ook verantwoordelijk voor het hebben van een hechte en zinvolle relatie met onze kinderen, wat vereist dat we dagelijks tijd met hen doorbrengen.

Met de chaos en afleidingen van de moderne wereld is het vaak moeilijk om die quality time beschikbaar te maken voor onze kinderen. Gelukkig kunnen we als ouders die ook rennen, een van onze favoriete activiteiten (en vaak de grootste consument in de tijd) veranderen in een manier om onze kinderen gezond te houden en kwaliteitsbindingstijd met hen door te brengen.

Dit roept echter de vraag Adidas Nmd Damen op hoe we ervoor zorgen dat ze de stekker uit het stopcontact halen en eigenlijk enthousiast worden over hardlopen. Afgezien van het instellen van een EMP om alle elektronica uit te schakelen, hoe kunnen we ze naar buiten laten gaan en eigenlijk een beetje verplaatsen? Gelukkig is het waarschijnlijk niet zo moeilijk als je zou denken. Met een beetje creativiteit en een beetje hard werken, zullen je kinderen hopelijk snel smeken om te gaan hardlopen ... echt waar!

Zoals met alles wat we onze kinderen leren, moeten we een voorbeeld voor hen zijn om hun volledige potentieel te bereiken. Als ze zien dat je met tegenzin gaat hardlopen of je terugtrekt vanwege het weer dat niet zo idyllisch is, zullen ze er geen voordeel van zien. Als jij het als een karwei ziet, zullen zij dat ook doen, en je hebt het gevecht al verloren.

Iedereen houdt ervan om als de beste in iets te worden beschouwd ... of op zijn minst beter dan iemand anders. Dit is vooral het geval wanneer er broers of zussen bij betrokken zijn. Dus waarom zou u geen wedstrijd organiseren? In plaats van er elke keer een race van te maken (hoewel dat af en toe goed is), maak het iets dat het speelveld egaliseert ... zoals de meeste verbetering of de totale afgelegde afstand. Houd een kaart op een prominente locatie, zodat ze elke keer als ze voorbij komen gemotiveerd zijn om meer te doen en verder te gaan.

Concurrentie omwille van de concurrentie is geweldig, maar het geven van beloningen kan zelfs een grotere motivator zijn. Stel wekelijkse of maandelijkse mijlpalen in die ze moeten bereiken en verbind elke mijlpaal met een beloning. Een bepaald aantal dagen in een week uitvoeren? Ontvang deze beloning. Voer een totaal aantal uren in een maand uit, ontvang nog een beloning. Je zou ook een puntensysteem kunnen doen, waar ze punten kunnen inruilen voor beloningen. Beloningen kunnen nieuwe hardloopuitrusting, een GPS-horloge of misschien zelfs een weekendje weg met mama of papa zijn.

Over uitjes gesproken, waarom zou je van hardlopen geen avontuur maken? Uit ervaring gesproken, ben ik veel Nike Air Max Command Dames enthousiaster over het vooruitzicht van trailrunning of hardlopen op de promenade dan elke dag door dezelfde verharde straten in de voorsteden sjokken. Ga naar uw plaatselijke park of natuurgebied. Zet een hindernisbaan op, race van station naar station op het oefenpad of stel zelfs een rennende speurtocht in. Hoe meer fantasie erbij betrokken wordt, des te leuker het zal zijn!

Deze cursus was behoorlijk heuvelachtig en elke heuvel doodde me mentaal. Ik keek elke heuvel op en dacht alleen "ugh, meen je dat?"

Ik haalde elke mantra eruit: "het is niet de bedoeling dat het gemakkelijk is", je kunt dit doen, "maar geen positief denken had me op dat moment kunnen redden.

Ik heb zo mijn best gedaan om me te concentreren op de koers om me heen en me niet intern te concentreren. Er was sowieso niets goeds te zien. Het begin en einde van de Nike Air Pegasus 83 Donna cursus voerde ons door de gebieden van Bethlehem die we renden tijdens onze shakeout-run en in de 5K / 10K, maar de middelste mijl voerde ons door voornamelijk woonwijken, en de bewoners waren geweldig in het komen en juichen voor ons. Tijdens één bergopwaarts hadden de mensen van Running Skirts posters aan de bomen met grappige en motiverende citaten. Het deed me denken aan een lange patch tijdens MCM waar dergelijke posters waren. Na deze heuvel hadden de Running Skirts-mensen een "twerk om een ??rok" -wedstrijd te winnen, wat hilarisch was.

Rond de heuvel op mijl 8/9 begon mijn maag me ook te hinderen en ik stopte een paar keer. Ik zag een Port-a-Potty op kilometer 8 of 9 en dacht dat ik misschien kon wachten. Ik wilde echt niet stoppen. Toen ik hier ongeveer anderhalve kilometer voorbij was, had ik hier spijt van en moest Nike Air Force 1 Damen ik nog wat meer lopen. Op basis van mijn stappen, moet ik ergens rond kilometer 10 zijn gestopt. Ik had het gevoel dat ik niet veel meer in de tank had, dus nam ik op dit punt ook nog een paar Honey Stingers. We hadden een gesprek na de race over hoe lang het duurt voordat de gels beginnen te werken, maar ik hoopte op een placebo-effect, ook al duurde het langer voordat ze fysiek ingingen.

Yahoo!リスティング広告
igosso似顔絵アバター

誰でもできる!ブログで簡単!アフィリエイト

アフィリエイトに役立つ本

このランキングは、当サイトのどのページにリンクしていただいても反映されるようになっています。
アクセス解析

このページの先頭へ戻る